pirmdiena, 2018. gada 19. marts

Sasala jūrina

Ir tik forši pamosties pirmdienas rītā  un saprast, ka nav jādodas uz skolu. Maniem skolas bērniem šodien sākās brīvlaiks divu nedēļu garumā.
Gustavs izteica vēlmi aizbraukt uz jūru. Es drosmīgi piedāvaju doties uz Mērsragu vērot ledus krāvumus.
 Uztaisījām tēju termosā, sagriezām burkānus, ko braucot uzgrauzt un devāmies ceļā.
Turpceļš kā vienmēr likās gārāks nekā sākumā domāts, Gustavs pat pagulēja pusdienlaiku pa ceļam.


Mans foršais ceļa biedrs. Ja ir vairāki bērni,  tad ik pa laikam ir ļoti svētīgi aizdoties kādā izbraucienā vai pastaigā ar katru atsevišķi. 
Paklausīties un pavērot.




 Gustavs un jūra.
Ledus kalni tiešām iespaidīgi un neredzēti. Daļa sadrūzmējušies uz raga netālu no Mērsraga bākas.



 Neba mēs vienīgie braucām dabas skaistumu lūkoties.
Vējš gan  bija pamatīgs un foķējot ātri pārstāju just savus pirkstu, bet tas bija tā vērts.


 Gustavs laimīgs, izlēkājies pa akmeņiem.




Atapakaļ ceļā nu ļoti gribējas ēst. Tā ka nav vasaras sezona, man zināmās ēstuves tuvākajā apkaimē bija ciet. Devāmies uz zivju restorānu " BERMUDAS", Ragciemā.
Esmu tur bijusi tikai divreiz, bet abas man ļoti patika. Gan virtuve, gan interjers.
Jūras velšu soļanka ir vienkārši izcila. Silta, svaiga un jūras veltes ir ne tikai nosaukumā, bet arī zupas šķivī. Mans vēders bija pilns no pusporcijas. 



Brauciet uz Mērsragu, kamēr ledus kalni nav izkusuši.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru